Țiriac Auto și Fratelli

01.11.2014

Începând cu luna noiembrie 2014, Țiriac Auto, una dintre cele mai importante rețele de distribuție a mărcii Mercedes-Benz pe piața din România, a încheiat un parteneriat cu locațiile Fratelli din București și Constanta.
Astfel, clienții Țiriac Auto se vor bucura de diverse beneficii și servicii, ca de exemplu: accesul la serviciul “Fratelli’s Super Car”, care presupune asigurarea transportului, la cerere, prioritate în vederea rezervării spațiului personalizat Mercedes-Benz din locatiile Fratelli,  precum și accesul la diverse petreceri sau concerte desfășurate în locațiile grupului.
”Ca și Țiriac Auto, Fratelli reprezintă o poveste de succes a unui brand 100% românesc. În plus, împărtășim aceleași valori și o viziune similară, aceea de a ne dedica pe deplin clienților noștri cu scopul de a le oferi servicii de cea mai înaltă calitate. Acesta a fost motivul pentru care am decis să includem Fratelli printre partenerii noștri strategici și sunt sigur că împreună vom reuși să le oferim clienților Mercedes-Benz - Țiriac Auto experiențe memorabile”, a precizat Florian Velcu, Brand Manager Mercedes-Benz la Țiriac Auto.
Țiiac Auto, are drept obiectiv principal consolidarea relației client - companie - marcă.  Astfel, au fost inițiate programe de loializare și de fidelizare a clienților, dezvoltându-se parteneriate strategice cu companii de renume, în scopul cultivării unei relații de durată și consistență cu fiecare dintre clienții săi. 
Liviu Popescu, partener Fratelli, a completat: „Parteneriatul cu Țiriac Auto este unul din principalele motive de bucurie și mândrie pentru Fratelli din acest an și vine ca o confirmare a eforturilor noastre susținute de a dezvolta produse și servicii de calitate. Cu un set de valori care se completează și cu dorința de inovație pe o piațî aflată în continuă dezvoltare, pornim împreună pe acest drum și vă asigurăm că nu am uitat să ne punem centura!’’
Lider în segmentul în care activează, Fratelli a obținut două premii la ediția 2014 a Galei de Excelență Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, la secțiunea “Restaurante, Baruri și Cluburi”, fiind desemnat cel mai bun club pentru al doilea an consecutiv, iar Biutiful by Fratelli, în premieră, cel mai bun pub.